FAQ – e-healthshop

FAQ

To ehealthshop.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Αν υπάρξει το οποιδήποτε πρόβλημα στο απόθεμα κάποιου προϊόντος και δεν έχει ενημερωθεί για κάποιο τεχνικό λόγο το site θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σα ώστε να ενημερωθείτε για την εξέλιξη, Εγγυόμαστε για την συνεχή διαθεσιμότητα των προίόντων μας.

30/07/2018

Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

To e–healthshop.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Αν υπάρξει το οποιδήποτε πρόβλημα στο απόθεμα κάποιου προϊόντος […]
30/07/2018

Πώς μπορώ να ελέγχω το status της παραγγελίας μου;

Από τη στιγμή που εισαγάγατε την παραγγελία σας και η πληρωμή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, ξεκινά η διαδικασία συλλογής και αποστολής των προϊόντων, η οποία δεν υπερβαίνει τις […]
30/07/2018

Ποιό είναι το κόστος αποστολής; Χρεώνεται η αντικαταβολή;

Το κόστος αποστολής περιγράφεται αναλυτικά εδώ. Για παραγγελείες άνω των 30€ τα έξοδα αποστολή είναι 2€. Για παραγγελείες των 30€ και άνω δεν χρεώνονται έξοδα αποστολής. […]
30/07/2018

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα e-healthshop.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι […]
30/07/2018

Κάθε φορά παραγγέλνω τα ίδια πράγματα. Μπορώ να αυτοματοποιήσω κάπως την παραγγελία μου;

Μπορούμε να το διευθετήσουμε έπειτα από τηλεφωνική συνεννόηση και συγκατάθεση σας. Μπορείτε να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο  2112143503 και να ζητήσετε προγραμματισμένες παραδόσεις για […]
30/07/2018

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το την εταιρεία μας.
30/07/2018

Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Τα προϊόντα  αποστέλλονται σε 1-2 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας με courier,εκτός από περιόδους αιχμής ή προσωρινής έλλειψης στις οποίες και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς.
30/07/2018

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση των προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους: Αντικαταβολή, πληρωμή στον υπάλληλο της εταιρίας […]